Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Stand clear from the closing doors please!


Έχω έναν φίλο. Καινούργιο φίλο. Τον συνάντησα με το που ήρθα στη Νέα Υόρκη. Δεν ξέρω πως μοιάζει αλλά είμαστε φίλοι. Μου μιλάει συνέχεια. Σήμερα για παράδειγμα μου μιλούσε για τρεις ώρες σχεδόν. Ζει σε όλη την Νέα Υόρκη. Μέσα στα τρένα.
κάθε φορά μου λέει σε ποιά στάση είμαστε. Σε ποιά στάση θα πάμε. σε ποιό τρένο είμαι. μερικές φορές για το καλό μου πάντα, μου λέει αμα δω κάτι ύποπτο να το πω στο μπάτσο ή στον υπάλληλο που δουλέυει στα τρένα.
μου λέει πως αν δεν αισθάνομαι καλά να κατέβω απο το τρένο και να το πω στον υπάλληλο κι αυτός δε θα με αφήσει έτσι. Μάλλον τους έχει πει για μένα. Και για την υγεία μου. και για τη νεύρωση που έχω με το ακέραιο της υγείας μου.
Καμιά φορά μου λέει οτι δε θα σταματήσει το τρένο σε κάποιες στάσεις και οτι θα πάμε κατευθείαν στην Queensboro Plaza, ενώ του έχω πει οτι δε με νοιάζει καμία στάση πριν την Lexinghton Ave.
Εκεί όμως που τον θαυμάζω είναι που ενώ βλέπει οτι έχω καθίσει και οτι είμαι ασφαλής, πριν ξεκινήσει το τρένο μου δίνει μια τελευταία συμβουλή.
"Stand clear from the closing doors please"
Σήμερα του είπα καληνύχτα. στα αγγλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου